Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу: 33028,Україна, Рівненська обл.,м.Рівне, вул. Гетьмана Мазепи, 4а/6а, офіс 508
• особисто передати за вищезазначеною адресою;
• під час особистого прийому директором Товариства;
•надіслати електронний лист на адресу: zahidenergygrup@gmail.com
• зателефонувавши за номером: +38 (098) 932-52-16
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.